EXPO-PLAN

stoiska wystawiennicze

Firmy biorące udział w targach i imprezach biznesowych dbają o to, by ich stoiska wystawiennicze wyróżniały się oryginalnym designem. To zabudowy targowe odpowiedzialne są za pierwsze wrażenie i to od nich często zależy, czy firma skorzysta na udziale w wybranym evencie. Dlatego muszą przyciągać wzrok potencjalnego klienta, współpracownika lub sponsora.

Każdy, kto miał okazję uczestniczyć w targach, widział z pewnością stanowiska, przy których zespół stał bezczynnie, w oczekiwaniu na zaciekawionych przechodniów. Tuż obok zaś znajdowały się zabudowy targowe otoczone przez tłumy zainteresowanych klientów. Tak właśnie działa pierwsze wrażenie – obojętnie jak ciekawe treści ma się do przekazania, jeśli nie zadba się o odpowiednią aranżację stoiska wystawienniczego, trudno będzie zaskarbić sobie zainteresowanie ludzi.

Na co zwrócić uwagę, przygotowując stanowisko dla swojej firmy?

Zanim przedstawimy klientowi wstępny projekt, uzgadniamy z nim priorytety i zakres możliwych działań. Trzeba zacząć od ustalenia kilku podstawowych kwestii:

  • Powierzchnia, jaką będziemy dysponować podczas eventu – jest to podstawowa sprawa organizacyjna, od której zależą wszystkie pozostałe kroki. Większa ilość miejsca oznacza oczywiście większe możliwości, ale wiąże się też z większymi wydatkami.
  • Sposób prezentacji firmy – można zdecydować się na tradycyjne plakaty i ściany pokryte logo firmy, ale można też zastanowić się nad wykorzystaniem multimediów – videoklipy przyciągają wzrok, podobnie jak animowane sekwencje.
  • Przeznaczenie stoiska wystawienniczego – istnieje nieskończenie wiele możliwości, a każda z nich wymaga doboru różnych mebli i odmiennego zaplanowania przestrzeni stoiska wystawienniczego. Inne rozwiązania sprawdzą się w przypadku rozmowy jeden na jeden z klientem, inne gdy organizujemy spotkanie autorskie na targach książki, a jeszcze inne, gdy organizujemy turniej gier planszowych, by wypromować nowy produkt.
  • Podstawowe wyposażenie – każda zabudowa targowa to przede wszystkim meble. Obojętnie na co się decydujemy, musi mieć to swoje uzasadnienie funkcjonalne. Ladę postawimy, jeśli stawiamy na krótki i szybki kontakt, w przypadku dłuższych rozmów z każdym klientem, warto pomyśleć o postawieniu wygodnych foteli. Coraz częściej inwestorzy decydują się też na sprzęt RTV, głównie telewizory, które wyświetlają wcześniej przygotowane materiały promocyjne.
  • Dodatkowe wyposażenie – tu tak naprawdę ogranicza nas jedynie kreatywność naszych inwestorów. Możliwości jest mnóstwo – może będzie to maskotka firmy, a może kącik zabaw dla dziecka, które przyszło z rodzicem? Jak mówią – sky is the limit! Proszę się z nami kontaktować w sprawie każdego pomysłu na stoisko wystawiennicze – dołożymy starań, by urzeczywistnić nawet najbardziej ekstrawaganckie koncepcje.

OPINIE NASZYCH KLIENTÓW

„Przedstawiane propozycje zabudowy charakteryzują się zawsze indywidualnością oraz innowacyjnym podejściem do tematu. Wykonanie zabudowy przebiegało sprawnie i terminowo, zgodnie z otrzymanym projektem i wizualizacją.”

Julian Krupski
Prezes, FENIX SYSTEMS Sp. z o. o.